lørdag den 30. april 2011

Royalist og et lo



Er du royalist? Jeg indrømmer gerne at jeg er en smule royalist, elsker vores kongehus og synes at de gør det godt, og når så vores naboen i England oplever en så stor dag som igår, så må jeg altså bare kigge med.





De er altså bare sådan et flot par, og jeg nød at kunne følge med i vielsen i går fra min scrapplads.


Mens jeg så bryllup i tv, fik jeg også scrappet lidt mere til Fødselsdagshurlumhej på SS - her et et lo, fra da vi var oppe at besøge min farmor (børnenes oldemor) i januar. Det var første gang hun så Felix rigtigt, og jeg synes det var tydeligt at hun var stolt.



På lo'et har jeg brugt Riddersholmpapir, og så fik Sille lov til at arbejde lidt med at skære titel, guflebur og nøgle ud - er nu altså glad for den tøs (sillen).


Rigtig god weekend til jer alle


5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jepz - jeg er royalist - men nok mest når det gælder det hjemlige ;)
Men kiggede da selvfølgelig lidt med igår også, synes bare ikke det var den helt store romantiske oplevelse...men flotte og glade så de jo ud :)
Skønt LO du har lavet - og dejlige billeder af Olde og Felix.

aka sagde ...

Flot layout af Felix og Olde. En smart måde du har sat den tags ned bag papiret.
Ja jeg er virkelig royalist, og så da også alt hvad jeg kunne nå i går. Men, jeg synes nu det danske kongehus er bedre til at skabe en oplevelse for vi andre. Det var lidt en tam omgang fra England.
Men Kate var smuk i sin kjole....

Jean sagde ...

Hvor er det bare et dejligt Layout du har lavet.. lækre ting du har pyntet med specielt buret..!!

Heidi sagde ...

Kan kun give dig ret - de to er passer godt sammen :) Jeg så også selv lidt af det - lidt kongelig er man vel ;)

Skønt lo du har fået lavet, og sådan et billede er guld værd :)

Marianne sagde ...

Er ikke interesseret i kongehuset på nogen måde :) :) Men synes de skal være der :)
Super skønt og stemningsfuldt LO, som du har fået lavet her :)