tirsdag den 31. maj 2011

Gave til manden

Idag har min dejlige mand fødselsdag. Jeg har købt et par t-shirts og en eller anden HDMI-splitter, men da vi holdte fødselsdagen i weekenden, fik han en større splitter end den jeg har købt, så gik lidt i panik og tænkte at jeg måtte finde på noget andet eller mere til ham.




Min mand fik nogle gang i sin barndom ristede havregryn med sukker - ved ikke om det er en nordjysk specialitet, for jeg havde ikke lige hørt om det før jeg begyndte at kæreste med Teddy. Men anyways, så er det ikke så tit Teddy får det, tror det er sket 3 gange på de snart 6 år vi har været sammen, derfor var det jo en god nødløsning at lave en portion til ham, hælde det på glas, så han kan spise det en anden dag, og selvfølgelig lave lidt scrap på glasset.






Det er meget hurtigt og simpelt pyntet, skulle jo nå det hele i går middags, mens Felix sov, derfor er der ikke overdrevet meget pynt.



Jeg kan fortælle at mit barnedåbsalbum næsten er færdig, så regner med at det kommer på nettet indenfor et par dage :-)









4 kommentarer:

aka sagde ...

Tillykke med manden.
Det er da en sød personlig gave du har lavet til ham.
Og den er ikke kun nordjysk. Jeg er fra Vejle, og jeg husker det godt fra min barndom. Vi fik det på koldskål og citronsuppe og den slags kolde ting.
Og så brugte min mor det i æblekagen....det smagte faktisk godt. Jeg har ikke fået det i 100 år...så måske en ide til sommermaden.

Jean sagde ...

Tillykke med manden din :)
Hvor er det en sød tanke med glasset med "musli" i.. Min bedste og jeg lavede det nogle gange hvor jeg fik det ovenpå hendes hjemmelavede koldskål eller på a 38 eller bare sad og spiste som guf hihi.. Så kender godt til det mums.....

Maja sagde ...

Tillykke med manden :-). Super ide, med så personlig en gave :-). Jeg har heller ikke hørt om det før...

alfie sagde ...

En sød og personlig gave - godt fundet på. Jeg har faktisk fået det i en børnehave, hvor jeg arbejdede. der lavede køkkendamen det en gang imellem.