søndag den 8. maj 2011

Lidt af det hele...

Ja dette indlæg kommer vist til at handle om lidt forskelligt.



Først vil jeg vise jer min ultra-skønne præmie fra TSC og i samme åndedrag sige en kæmpe tak til Marianne og Ragna for deres store arbejde og ikke mindst til jer der stemte på mig, synes jo der er så mange andre ting der er langt pænere end det jeg laver - deltager mest fordi det er smadder hyggeligt og fordi der altid er nogle super gode udfordringer og inspiration.





Præmien bestod af en SEW EASY, to ekstra hoveder, floss, og blomster-templates. Synes det er helt vildt fede ting, og glæder mig så meget til at flå det ud af pakkerne og prøve det af :-)



Og så skriver vi jo maj måned, derfor har jeg lavet mine bidrag til månedsskitserne på TSC, både et kort og et LO





Stemplet på kortet er et jeg har fundet på nettet og efterfølgende farvelagt med mine copics - ønsker mig så brændende flere copics og bedre papir at farve på!

På mit lo, har jeg drejet skitsen en kvart omgang - synes ikke rigtig den fungere for mig inden. Og selvfølgelig har jeg leget lidt mere med mine stempler :-)








Jeg vil ikke fortælle jer så meget mere idag...vil bare ud og handle ind til den næste uge og så ellers kigge lidt på mine scrapsager...uhhh...kom lige i tanke om at jeg på mit besøg ved Linda ( Scrapper.dk) igår fik købt Echo Parks Little Boy....glæder mig rigtig meget til at ae papiret :-)




Rigtig god forårsdag :-)

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Super sødt kort + LO :)
Og dejligt, at du kunne bruge præmien (som jeg ikke vil tage æren for - det er nemlig Ragna, der har bestemt det) :)