torsdag den 12. maj 2011

Lo nr 30!

Wow siger jeg bare....jeg har nu scrappet 30 lo's i år bare....det er jo helt vildt, for sidste år fik jeg kun scrappet ca 20 lo's, så hvad ender det ikke med, hvis jeg fortsætter i samme tempo?


Lo nr 29 er mit bidrag til Scrapmesterkonkurrencen på Scrapsisters - udfordringen denne uge er at bruge væsker og da jeg faktisk kun ejer lidt glimmermist, måtte det jo blive det og lidt vand. Jeg har sprayet baggrundskartonet, og blomsterne. Så har jeg malet med glimmermisten på taggen og tandhjulene.

Blomsterne har efterfølgende fået en tur under vandhanen, er blevet krøllet og lagt til tørre en nat på fyret.

Billederne er fra april, hvor Tjalfe kort fik lov at køre lidt med plæneklipperen, og jeg tror faktisk at han synes det var helt sjovt, for det er jo kun rigtig store drenge der får lov til sådan noget :-)



Mit lo nr 30 er lavet ud fra Mariannes skitse til d. 1.maj på TSC - der er nemlig dømt skitsemåned, og det er lidt en udfordring for mig, da Mariannes skitser ofte er enkle og er svære for mig at bruge, men tager det som den udfordring det er og forsøger at få noget af mig med i dem.

Her har jeg brugt papir fra Echo parks Little boy....synes det er en fed serie og de næste mange lo's kommer nok også til at indeholde den serie.



På hjemmefronten melder vi alt fred....Jeg har besluttet ikke at ligge Felix ud til en formiddagslur, da han de sidste par dage efterfølgende kun har sovet 1½ time til middag i stedet, og tror han har mere brug for en ordentlig lur til middag i stedet for om formiddagen...nu må vi se hvordan det kommer til at gå.

Og så er manden begyndt at kigge lidt på designet af min blog....bliver spændende hvordan det eventyr ender :-)



Ingen kommentarer: