lørdag den 21. maj 2011

LO's og En Vinder

Ja tiden går pludselig stærk, når man har nok at se til, så jeg undskylder at tiden rendte fra mig, og jeg først nu (2 timer senere end lovet) får trukket en vinder af min blogcandy.




Men allerførst vil jeg lige vise mine LO's fra den sidste uges tid.




Det første er til Scrapmesterkonkurrencen på Scrapsisters - denne gang lød udfordringen på at tage udgangspunkt i forunderlige farver - jeg fik på mit LO hvidt som skyerne, blå som himlen, grønt som de friske skud, orange/gul, sandfarve og brun som soltør jord. Men vigtigst af alt et lo som jeg er blevet rigtig glad for.





Jeg har selvføgelig også fået lavet et par mere af Mariannes skitser. Det første er til 3. maj-skitser, hvor jeg valgte at dreje skitsen en kvart omgang og så flyttede jeg jo godt nok rundt på titlen også.









Skitsen til 4. maj synes jeg var lidt svær for mig, fordi der umiddelbart så ud til at være en del lag, men minimerede alligevel antallet af lag på mit lo og resultatet ses her.









Og så til det, som i fleste nok kigger her for idag :-)





Vinderen af blogcandyen



Her ligger alle navnene i min skål







Manden blev nødt til at afbryde sit arbejde med at sætte brandalarmer op, og som i kan se...ingen snyd!








Og så til vinderen.....








































Tillykke til min navnesøster...












Marianne fra TSC









Teddy spurgte godt nok om ikke det var snyd at komme sit eget navn i...måtte jo så fårklare at jeg ikke har fået patent på navnet. Marianne hvis du vil sende din adresse til min mail m_wildau @ hotmail.com, så sender jeg candyen til dig i løbet af næste uge :-)

Tak til jer andre fordi i ville lege med og fejre mit nye design :-)





















4 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Det er 3 flotte LOs du har fået lavet. Jeg kan rigtig godt li' det øverste - det runde tiltaler mig meget og farverne er så flotte!
Lækkert!
Og et stort tillykke til Marianne!
God weekend.

lam sagde ...

Sikken nogle flotte layouts med skønne detaljer

alfie sagde ...

Tillykke med dit nye lækre design og super søde loer.

Marianne sagde ...

Super skønne LOs - og 1000 tak for candyen. Den kom i går - og den er rigtig, rigtig lækker!! Glæder mig til at bruge alle de skønne ting :)