onsdag den 4. maj 2011

Minialbum og LO til scrapmester

Her er kreativiteten stadig i højsæde, dog kan jeg godt mærke at Felix er vågen mere og mere og at han kræver noget mere i de vågne stunder, leg, mad etc. Det er nu også lækkert at få muligheden for at være så meget sammen med ham, selvom det er hårdt arbejde, og gerne kræver en lille middagslur til mor her også, selvom jeg mange dage ikke får taget den lur, fordi scrappet jo trækker i en.


Idag fik jeg lavet mit minialbum færdigt. Det er med billeder af Felix fra Januar, hvor vi afholdte en spontan fotosession i køkkenet. Mange af billederne blev bare rigtig gode, og jeg havde svært ved at vælge hvilke der skulle fremkaldes, derfor valgte jeg til sidst at fremkalde dem alle og udskyde sorteringen til senere, men med minialbummet er der faktisk meget få billeder der er blevet sorteret fra.



Albummet er 10*10 cm, forside og bagside er karton fra Felixs grødpakker der er beklædt med en stof-rest fra mine hjemmelavede ventebukser (så vi bliver i babytemaet). Lommerne inden i er lavet af Riddersholm papir, og holdt i blå og brune farver.


Jeg vil ikke vise jer hver side i bogen, da pynten er meget sparsomt og derfor vil det blive alt for ensformigt at vise hver side, men her er alligevel den første side i bogen :-)


Og så er Scrapmester 2011 konkurrencen på Scrapsister.dk ellers skudt i gang, men en dejlig opgave at starte på. Vi skal lade os inspirere af ordet peace, fred eller ro, og også bruge ordet i vores titel. Der skal være pynt lavet af papir og journalisering på min. 5 ord. Her er så mit bidrag.


Imorgen får jeg nogle dejlige piger på besøg til en omgang hyggescrap, og jeg håber at jeg kan komme igang med nogle af de dejlige skitser fra TSC - der er nemlig skitsemåned, hvor der bliver lagt en ny skitse op hver dag. Jeg tror nu ikke jeg får lavet dem alle 31, men hvis jeg kan nå en-to om ugen, vil det være ganske fint for mig :-)


Tusind tak for besøget





2 kommentarer:

Jean sagde ...

Ejj hvor er det bare kært det mini album!!

Jeg er bare så vild med mini albums..

Uhh ja det kræver mere og mere med de små jo ældre de bliver, men det bliver også større og større oplevelser og tilknytning man får til hinanden jo mere de kan :) Selvom det hårdt.. og husk nu de middags lure selvom det svært.. sæt uret til en halv time så og sov den halve time og scrappe bagefter :) hihi...

Lyder hyggeligt med din dag imorgen :)

Spændene hvad du får lavet af de udfordringer ...

rhh sagde ...

et rigtig sødt lo du har lavet, kan godt lide detaljen med taggen bag revnen i papiret