lørdag den 14. maj 2011

Nyt design og en candy

Velkommen til min blog, med helt frisk og nyt design - det har holdt hårdt at få det hele passet til de sidste par dage, nu hvor blogger har været lidt ustabil, men nu er det hele klar og jeg kan vise jer min flotte blog.



Det er min dejlige mand der har været på spil - tjek evt. hans hjemmeside trhlogos.dk.



Jeg vil vise jer mit seneste LO, det er lavet til Mariannes skitse for den 2. maj på TSC og jeg er blevet rigtig glad for resultatet :-)





Jeg er bare vildt glad for tiden, min mand har fået sit arbejde igen, børnene er skønne, jeg har fået nyt design på bloggen, scrappet mere end 30 lo's i år, og det vil jeg gerne dele med jer alle sammen, derfor skal vi da have en lille Blogcandy




Her er hvad du kan vinde



Der er lidt forskellig blandet guf fx papir fra Riddersholm Design, en stak stempelmotiver, blomster i forskellige farver osv.



Du får ét lod til at vinde min blogcandy, hvis du ligger en kommentar


Du får ét lod til at vinde min blogcandy, hvis du bliver fast læser af bloggen


Du får ét lod til at vinde min blogcandy, hvis du grabber min blinkie og/eller henviser til min blog fra din egen.




Jeg trækker lod lørdag d. 21 kl 12 middag












17 kommentarer:

nedergaard sagde ...

Sikke så fin din blog er blevet og hvor er det et dejligt LO med nogle herlige billeder!!!

God weekend til dig

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tillykke med din nye flotte blog... Godt arbejde din mand og dig har haft gang i, ikke mindst i tiden hvor blogger har været så ustabil ;o)

Dejligt lo du har lavet og tillykke med at du har rundet de 30 lo :o)

Det er dejligt at læse at du har overskud til livet og nyder hvert øjeblik, ikke mindst tillykke med at din mand har fået arbejde... Det er ikke let i disse dage... Jeg er selv ledig og søger og søger, men vi er mange om buddet og er ikke engang kommet til samtale på de knap 50 ansøgninger jeg har sendt indtil videre...

Det er en lækker blogcandy du har sat op :o)

Ha en rigtig god weekend med din familie
Hilsen Sara

Jean sagde ...

Hvor er det et lækkert design du har fået dig :)
rigtig sødt LO du har fået lavet dig :)

Uhhhh en lækker candy du har dig den må jeg hellere deltage i med 2 lodder :)

Sabrina Krighaar sagde ...

Fint LO, kan rigtig godt lide "vimplen"
Jeg er fast læser, så det må blive to lodder til mig :)

Mio sagde ...

Tillykke med din "nye" blog : ) ser rigtig godt ud.
Hvor er det dejligt at din mand har fået sit arbejde igen : )
Hold da op 30 stk, det er mange *GG*
Lækkert Lo og sikke nogle skønne billeder.
Lækker blog candy du har, her må jeg da liiige være med så jeg deltager med to lodder.
Rigtig god weekend

Karen sagde ...

Tillykke med dit nye blogdesign,det er smukt, jeg var ved at tro det var "vores allesammens blogfe" der havde været på spil, men det må da være skønt at have en "bloghandymand" i huset, og godt han er kommet i arbejde igen, det hjælper på humøret, fint LO du har lavet, og jeg vil godt bede om to lod i din candy. v.h. morkaren.

10na sagde ...

Tillykke med det nye "look". Jeg vil gerne være med i kampen om candyen ;o)Og snupper 2 lodder.
Fortsat god weekend KH 10na

Heidi sagde ...

Flot nyt og frisk look :)

Rigtig skønt lo - og wawww 30 loér bare i år, der halter jeg da helt, må heller komme igang :)

Marianne sagde ...

Sikke flot her er blevet!!
Og dit Lo er skønt - dejligt, at du kunne bruge skitsen :)

karina sagde ...

Tillykke med din nye fine blog, den kan både du og din mand godt være stolte af. 30 LO wow, jeg bliver helt flov jeg får intet lavet for tiden, men måske hvis jeg vinder din lækre blogcandy, så kan jeg komme igang igen ;o).
God søndag aften.
Hilsen Karina

Charlotte sagde ...

Nydeligt blogdesign du har lavet. Kan godt forstå du er glad for det.
Og sikke et skønt LO med din lille søn - herlig måde du har lavet journalingen på. :0)

Jeg detaljer gerne i denne fine blogcandy med 2 lodder:
- kommentar
- har linket til din blog.

God dag til dig.

FruMaansen sagde ...

Sødt blog design du har fået!

Syntes dit Lo er rigtig skønt! gode små detaljer, og flot med så meget jornaling!

Ifversen sagde ...

Tillykke med det nye design - det er blevet flot!
LOet er sørme også lækkert.

Anja: *Loving to Live, Living to Love* sagde ...

Neej hvor ser din blog fin ud! Og det gør blogcandy'en også! ;-) Jeg kligger mig lige ind som fast læser, så 2 lod til mig tak ;-)

Anja: *Loving to Live, Living to Love* sagde ...

Har da også lige tlføjet din blinkie så 3 lod til mig bliver det alligevel til ;-)

Astrid sagde ...

Tillykke med din flotte blog. Jeg følger gerne med i de skønne ting du laver. Det er nogle lækre LO du laver med din lille guldklump.

Mette sagde ...

Super flot blog ! 30 LO ???? Jeg har ikke lavet ét eneste (endnu) Skønne billeder ;-)