torsdag den 26. maj 2011

Scrapmester opg. 4

Så blev det tid til den 4 og sidste opgave til scrapmester....om et par dage vil der være afstemning og de 3 personer med flest stemmer over de sidste 4 uger kommer videre i finalen, hvor de får en ny opgave, som der så igen skal stemmes på. Sikke meget der skal holdes styr på ved sådan en omgang, men for mig, som jo bare skal scrappe opgaverne, har det igen været utrolig sjovt at være med.




Her er så mit bidrag:


Udfordringen var denne gang at finde inspiration i et billede, Heidi fra Scrapsisters havde fundet til os, vi måtte ikke bruge blomster overhovedet på nogen måde, og så skulle der være mindst 3 forskellige mønsterpapir.


Det var en fin udfordringen, ikke så meget blomsterne, for det er alligevel ikke så tit jeg bruger dem, men det at finde 3 mønsterpapir der matcher lidt sammen...det er altså svært for mig, og jeg skal virkelig øve mig noget mere i at sætte ting sammen i forskellige farver og mønster og på kryds og tværs af producent, for det er jeg godt nok ikke en haj til. Men det lykkedes alligevel denne gang...måske fordi papiret med tallene på er bagsiden af det grønne, men det er jo stadig hvert deres mønster.


Men anyways....det var mit bidrag....jeg fik også lavet noget pynt til mine vinduer, mens jeg var oppe med min mor, men billederne må komme senere.....når pynten måske er kommet op i vinduerne. og så er jeg gået igang med at lave et minialbum om Felixs barnedåb. Jeg forsøger at følge Fru Ravns tut på et "pralealbum".


Rigtig god aften derude :-)

1 kommentar:

Bertram sagde ...

Lækkert LO du har lavet. Det er lykkedes dig meget godt at matche, men kender godt fornemmelsen at af det driller lidt.
Glæder mig til at se dit pralealbum.