tirsdag den 28. juni 2011

fødselsdag....suk

*suk* jeg fylder 30 år om få dage...synes det er hårdt....faktisk rigtig hårdt....så hårdt at jeg fik krise januar 2010 over det!!! Hvad ligner det....der var jo 1½ år endnu før jeg ville fylde 30, men alligevel rendte jeg lidt ind i en krise og nu kunne det altså bare ikke gå hurtigt nok med at nå alle de der ting man gerne ville inden jeg blev "gammel".


Idag tager jeg det lidt mere roligt....kan godt se at det er total fjollet at hidse sig op over et tal, for mit sind ændrer sig jo nok ikke markant fra den ene dag til den anden...vel!?


Men det betyder også at en del af mine venner og veninder fylder rundt og der er et par fester vi deltager i....bla. min veninde, fra folkeskolen, hvis fest vi var med til i lørdags. Hun scrapper også lidt, og derfor skulle hun selvfølgelig have et hjemmelavet-scrap-kort.



Jeg havde lidt svært ved at gå ud og købe en gave, så besluttede mig at hun ville få pengene, og så kan hun jo bruge dem, til lige den ting hun ønsker sig. Men jeg ville gerne lave et kort i Donna-stil, og måtte jo så finde på en måde pengene kunne være der på....så lavede sådan en fin dims, der med nogenlunde samme luknink som æskerne fra bageren, og så blev pengene en del af pynten.


Jeg fortsætter med at leve i kort-verdenen et par dage...vi har nemlig et vennepar der skal giftes og de har spurgt om jeg ville hjælpe dem med indbydelserne til bryllup...selvfølgelig vil jeg det...der findes ikke noget mere romantisk end et flot bryllup, og tænkt sig at de har tænkt på mig....føler virkelig at det er en kmpe ære at få lov til, og det kribler bare i fingrene for at komme igang....hvilket bliver inden for et par dage, når mine varer kommer hjem :-)


Rigtig god solskins-sommer-lige til at spise jordbær-dag









4 kommentarer:

Ann sagde ...

Og vi er rigtig glade for at du vil hjælpe os! :) Det betyder meget for os at ikke bare at sende standard-indbydelser ud, så vi er rigtig glade for din hjælp og glæder os til at se resultatet. Endnu en gang TAK søde M.

Glæder mig til at fejre dig lørdag og tror ikke du skal gå så meget i det med de 30 år, du er jo kun så gammel som du føler dig.. Og det er bare et tal ;) Stort knus

alfie sagde ...

30 år!! Der er jo ingen alder - jeg fylder 40 næste år ;-)

Tillykke med det.

Et dejligt fødselsdagskort med en smart pengeholder.

Marianne sagde ...

Tillykke med de 30 om få dage - det er jo ingen alder :)
Jeg havde det dog lettere skidt, da jeg fyldte 31 for ikke så længe siden - ikke pga af alderen - men fordi jeg så var mere end halvt så gammel som min far, da han døde. Man kan få nogle underlige tanker engang imellem :) Men generelt er man jo ikke gammel, før ens børnebørn er blevet pensionerede :) :) :) Super fedt kort i øvrigt - og sej dims til pengene :)

Bertram sagde ...

Flot kort du har fået lavet. Af egen erfaring kan jeg fortælle at 30 ikke er slemt, jeg er nu tættere på 40 end 30 og personligt synes jeg det er værre. Sindet ændrer sig ikke DET lover jeg og jeg ønsker dig en rigtig god fødselsdag når den kommer, slå et kæmpe hul i jorden og mor dig.