søndag den 5. juni 2011

Felixs minialbum

Så blev jeg færdig med minialbummet om Felixs barnedåb, og jeg har rigeligt papir i overskud, da jeg bestilte 8 ark af det samme stk. mønsterpapir, for at være sikker på at have nok, og nu ligger jeg så inde med 5-6 ark der ikke er taget hul på...så er det jo kun heldigt at det er et mønster og farver jeg synes er lækkert, og kan bruges til rigtig mange ting :-)




Men her er selve albummet, lavet ud fra Fru Ravns tut. Jeg har godt nok ikke pyntet omslaget særlig meget, og set i bakspejlet, skulle jeg have taget mig mere tid til at finde på noget mere lækkert at pynte med.






Og her en enkelt side fra bogen - siderne ligner meget hinanden og der står egentlig bare hvilke personer der er på billederne, mens enkelte sider har fået en længere tekst på om forskellige små sjove ting fra dagen.






Vores sidste par dage har været brugt på at nyde det fantastiske solskin, være i haven, hygge med ungerne og for mit eget vedkommende, se et par veninder...alt i alt nogle super dejlige dage - håber at næste uge bliver ligeså skøn, selvom vejret nok bliver knap så strålende.







1 kommentar:

Thanni sagde ...

Hvor er det et super sødt album du har lavet, og tak for linket til tut'en, den var jeg da lige gået glip af ;)
.....man skal altid købe rigeligt *G*...men så godt at du kan bruge papiret til andre ting, så er det jo ikke helt spildt ;D