mandag den 6. juni 2011

Kort nyt !

Denne måned er temaet på TSC at bruge sit mønsterpapir. Vi har fået 4 lister, hver med 25 punkter, hvor vi skal opfylde mindst 10 punkter på hver liste - alle punkterne omhandler mønsterpapir, enten som producent, selve mønsteret eller farverne.



Jeg har i går og idag arbejdet ud fra den første liste og fået lavet disse 3 kort :






Det sidste er i kombination med månedsskitsen også fra TSC.



Jeg må indrømme at jeg vist mere er inde i en kort periode for tiden....synes ikke rigtig jeg kan tage mig sammen til at lave lo's, men nu må vi jo se om det ændrer sig, som jeg får arbejdet med listerne.



Igen er det jo et super-fedt tema Marianne og Ragna har fundet frem til os, og jeg er simpelthen vild med de udfordringer og små fif de søde piger deler med os :-)



















1 kommentar:

Heidi sagde ...

Hvor er de skønne og er især vild med det sidste med banner :)