fredag den 24. juni 2011

Skattejagt...

Ja vi er med på geocaching-bølgen...faktisk startede vi tilbage i 2009, men har jo haft travlt med hus og baby, så det er faktisk først nu at vi er ved snart at have fundet 100....det er jo ikke vildt imponerende, men må også indrømme at vi dyrker det for oplevelsernes skyld...at komme ud og gå en lille tur med børnene, nyde naturen og koble fra...er bestemt ikke den type geocacher der går op i statistikkerne og hvor mange vi har fundet, eller at få first finds på enkelte caches.


Men anyways...i 2009 var vi lige blevet introduceret til Geocaching en måneds tid før vi var på Bornholm, så selvfølgelig skulle vi lige finde en lille håndfuld, når nu vi var på den smukke ø. Det lykkedes også og som dokumentation....



Lo'et er lavet til månedens skitse på TSC i kombination med temaaftenen omkring brug af mønsterpapir. Udfordringen lå bla. i at bruge så få ting som muligt, så det var meget basis-værktøjer, lidt mønsterpapir og meget lidt pynt. Kan faktisk godt lide det noget enkle der er kommet frem i lo'et, og synes at det lige her sætter ekstra fokus på billedet og historien - spurgte min mand hvad han synes om det, og vidste med det samme at han ville sige at der var for meget white space (sagt med andre ord selvfølgelig) så jeg bad ham om at finde på noget andet at sige om lo'et...hans svar var: God farvesammensætning!!


Hehe...kan kun grine af det og er egentlig ligeglad, for det er MIN hobby, og derfor også hvad JEG synes der er flot - hvis min mand ikke kan lide stilen, kan han jo selv gå i gang med saksen...men han må ski købe sit eget mønsterpapir!!


Rigtig god weekend, og ferie til de af os der har det :-)





2 kommentarer:

alfie sagde ...

Farvesætningen ER god:) Et dejligt lo med lækker journal. Har virkelig gået og overvejet det der geo caching - har du en gps du kan anbefale?

Min mand siger også altid, når der er meget white space: Skal der ikke være noget der? nNogle gange KUN for at irritere mig:-O

Marianne sagde ...

FLOT LO!! Og udfordringen var jo ikke den letteste i verden...
Kan virkelig godt lide det, som du har fået ud af det :)