søndag den 31. juli 2011

Gavetid....

Vores somrer byder altid på en masse besøg, både herhjemme men også rundt omkring ved vores familier og venner, da størstedelen har fødselsdag indenfor et par måneder. Min kære mormor på snart 79 er heller ikke noget undtagelse, og hun har jo efterhånden nået en alder, hvor det er svært at blive ved med at finde en gave til hende - vi har godt nok arrangeret noget fælles i familien, men jeg synes hun skal have en lille ting ekstra, fordi hun er min mormor, og fordi hun synes mine kort var søde. Derfor har jeg lavet en lille æske med 6 stk kort i til hende.


Her er æsken når den er lukket



Og her når den er foldet ud - målene har jeg selv regnet mig frem til, men har dog fundet inspiration på googles billedsøgning :-)



Og her er de 6 kort jeg har lavet....de er alle i samme stil, men stadig forskellige :-)



Jeg er selvfølgelig spændt på hvad mormor siger og om det kan bruges, men hvis jeg kender min mormor ret, så skal der vist meget til for at hun ikke synes det er en dejlig gave :-)






7 kommentarer:

Solveig sagde ...

Hvor er det en sød idé. Har selv tidligere give kort i gave til ældre familiemedlemmer og det falder altid i god jord

Gitte sagde ...

Wow hvor er det en fin æske og fine kort. Rigtig god gaveide´.

Jytte sagde ...

Sød gave .. smuk æske og fine kort.

Jean sagde ...

hvor er det bare en smuk æske.. Rigtig sød ide at give en æske med kort :)

Gitte sagde ...

super flot æske i noget total lækkert papir. Det skal din mormor nok blive glad for

Marianne sagde ...

Super lækker gave!! jeg håber, at hun bliver glad for den :)

alfie sagde ...

Hvor er det bare en lækker gave.