torsdag den 14. juli 2011

Nye projekter i huset

Som så mange andre, så bruger vi også vores ferie på nye projekter i huset....denne gang er de dog ikke udført endnu, men planlægningen er på plads. Mere om det længe nede, først vil jeg vise jer de nyeste kreative outputs.


Det første er et LO med Felix, igen til månedsudfordringerne på TSC. Baggrunden er mistet, der er mere eller mindre udelukkende brugt af Echo Parks "little Boy"- serie. På de små flag er der "prikker" af Glossy Accent, men det er desværre ikke blevet så tydeligt på billedet.


Jeg har i den sidste uge fået brugt en masse penge....faktisk ved en hurtig sammenregning har jeg købt for over 1000,- scrapvarer....havde jo gavekort både til Scraphouse og colorama i Hadsten, så har shoppet igennem, og forkælet mig selv endnu mere med lidt nye lækkerier fra Hobbyboden også - blev jo nødt til at prøve det der Tim Holtz Distress Stains. Det er der fx kommet dette kort ud af, som også er til udfordringerne til TSC

"billedet" er farvelagt med distress stains. Jeg synes det er lidt svært lige at regne teknikkerne ud, men jeg er bestemt ikke skræmt fra at lege mere med det....faktisk tror jeg at mit behov for distress ink-pads lige er røget i vejret, sammen med en masse fede Hero-arts stempler



Som jeg startede indlægget med, så bliver ferierne jo ofte brugt på projekter i hjemmet....og vi er bestemt ikke noget undtagelse....der er bla. blevet planlagt at Felix skal rykkes ind på sit eget værelse snart, da han faktisk sover igennem om natten allerede - det er faktisk vildt underligt, for han er jo kun knap 8 måneder, men Tjalfe først som ordentlig igennem om natten som 4-årig, så det er noget af en forskel.

Et andet projekt er mine højbede....sådan nogle vil jeg altså have, da jeg har en ide om at det er nemmere at holde dem, osv.

Men det bedste projekt er nok vores vindfang eller fordør. Sådan ser det ud lige nu....det er egentlig bare et rum, der ikke rigtig bliver brugt. Det trækker fra brevsprækken, der er kedeligt og koldt derude og kun brugt til opbevaring.



Men det skal snart være slut - på lørdag kigger mine forældre forbi med traileren og så skal vi købe byggematerialer til at blænde døren af med, og til mine højbede. Her i vindfanget er det så meningen at jeg skal have min scrapplads. Det er ikke fordi jeg ikke nyder at sidde inde i stuen med de andre, men er bare så bange for at Felix kommer til at sluge en tabt brad eller lignende, og det kan jo gå helt galt. Derfor rykker jeg herud, sammen med mit stash....måske også en god lejlighed til at få sorteret og sat til salg igen :-)


Rigtig god regnvejr-det er kun scrap vejrs-sommer til jer alle :-)














2 kommentarer:

alfie sagde ...

Et dejligt lo - bare det var her at projekterne bliver lavet, men Rom blev vel heller ikke bygget....... you know :-)

Marianne sagde ...

Det lyder rigtig spændende med projekterne :)
Super skønt LO - måske jeg skulle overveje også at lave skitsen?? men det er jeg altså ikke helt kommet til endnu :)