søndag den 10. juli 2011

Sommerferie

Her er der dømt sommerferie...faktisk har vi haft ferie i 14 dage nu, og har kun en enkelt uge tilbage, men tiden er bare fløjet afsted.


Jeg har jo holdt min fødselsdag, i en madpakkestald ved Fussingø mens det regnede hele dagen - ikke helt hvad jeg havde i tankerne da jeg skrev indbydelserne, men det blev alligevel en super hyggelig dag, men en masse dejlige mennesker og helt nede på jorden og stille og roligt...præcis som jeg vil have det...er nemlig ikke meget for at skulle være midtpunkt.

Jeg fik nogle skønne gaver, selvom jeg egentlig havde frabedt dem, nu hvor folk skulle tage madkurv med. Det var meget gavekort, og det er jo bare skønt selv at pege på lige netop det der falder i ens smag...har allerede handlet lidt scrap, og en ny skøn parfume....vil forsøge at gemme resten lidt, så jeg får tænkt mig godt om inden jeg shopper løs :-)


Når jeg har fødselsdag, plejer vi altid at have vanvittig travlt, mine forældre har nemlig fødselsdag indenfor samme uge, så i min barndom er jeg vokset op med at vi fik lagkage mere eller mindre hver dag i en hel uge, så derfor er jeg ikke så glad for flødeskum mere. Min ene forælder har fødselsdag d. 3 juli, den anden d. 5 juli, og jeg var faktisk sat til at komme d. 4 juli....heldigvis er jeg født d. 30 juni, så det kan lade sig gøre at få lidt luft indimellem. Men der skulle jo laves nogle fine kort til mine forældre.


Det første er til Susanne, som lige har fået en ny bil...en Honda Civic, og derfor ønskede sig noget bil-udstyr (fx ipad der kan sættes til anlægget, et tæppe eller pude til at ligge bagi.



Vi valgte at give et pengebeløb, hvor sedlerne kunne sættes fast imellem de to cirkler.





Min mor fik bla. en guitar, som vi pakkede godt ind i cellofan og med et tag-kort i snor foroven.





Og så har jeg arbejdet på bryllupsindbydelserne til Ann og Kaspers Bryllup....det er et bryllup der skal holdes i efteråret, hvorfra vi blev meget inspireret i farver og former. Jeg synes det har været super dejligt at lave dem, og farvevalg, enkelhed, materialer osv faldt i god jord, så jeg er ganske tilfreds.





Den næste uge er reserveret os selv....vi har været så meget på farten de sidste 2 uger, at jeg er helt drænet for energi, så skal lige have fyldt depoterne op igen, men familiehygge og scrap....måske kører vi en enkelt tur, men ligenu er der ikke noget på programmet, og det kan jeg rigtig godt lide :-)


Rigtig god sommer















3 kommentarer:

Ann sagde ...

De to første kort er rigtig fine! Synes det er fedt med Honda Civic logoet der er brugt på forsiden. :)

Og TUSIND tak for de fine indbydelser, vi er så glade for dem, det er lige os. Er stadig imponeret over dem og glæder til mig at høre hvad folk siger til dem.
Knus

alfie sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen.

Dejlige kort og en lækker indbydelse.

Marianne sagde ...

Dejligt at høre, at du havde en dejlig dag - på trods af regnvejret :)