tirsdag den 9. august 2011

Cybercrop, motion og andet godt

Jo er her skam stadig og er skam også stadig igang, men der er jo også mange andre ting i livet der skal passes, og derfor vil der nok fremover komme lidt færre indlæg fra mig.

Men allerførst vil jeg vise nogle af de lo's jeg har lavet til cybercroppet på TSC - igen har Marianne og Ragna bare været super kreative med deres påfund af opgaver og det er bare så hyggeligt at være med.

Jeg vil ikke skrive en hel stil til hvert lo, men bare lade jer se dem og evt. blive inspireret :-)


























Som i nok kan se er der stadig forskel på de forskellige lo's selvom stort set alt papiret er fra Echo Parks Little boy.....elsker den serie og er simpelthen så glad for at jeg købte den....glæder mig til at tage hul på Splash-serien om ikke så længe, når sommerens billeder skal scrappes.




Og så en lille update fra mit liv, udover scrap : Er jo holdt med at ryge...og holder godt ved, selvom min beslutning da bliver testet engang imellem, men det er helt fint. Og så havde jeg jo lovet mig selv motion som belønning...var også afsted for første gang i mandags, hvilket var meget stille og roligt....rendte dog på et hold venner, og er nu blevet "optaget i banden" og kommet til at melde mig til spinning på fredag....er sikker på at jeg dør - har jo ikke cyklet seriøst i flere år, og er jo slet ikke trænet op til en spinning time. Men tager med alligevel...for selskabets skyld, og så tager jeg det bare i mit tempo, så jeg forhåbentlig ikke dør lige med det samme - vil dog alligevel gerne testamentere alt mit scrap til de trængende (hvem det så er...)















1 kommentar:

Eva (Fister) sagde ...

Sikke mange lækre layouts du fik lavet.
Håber du overlevet spinningtimen :)