mandag den 12. september 2011

En pose med blandet...

Jeg kan godt mærke at Felix er mere vågen og at jeg er begyndt at træne....der er blevet mindre tid til at være kreativ, og jeg forsøger at sortere lidt i det, så jeg får minde computertid, og mere kreatid - også derfor bloggen nogle gang bliver lidt forsømt!

I vores hus, er der nogle meget store vinduer, og jeg er ikke en fan af voldsomme gardiner ovs, så desværre har vi oplevet at mange gråspurve tror de kan flyve igennem ruden - det er vi jo lidt kede af, for det er altså ikke sjovt at skulle samle en død fugl op - derfor har jeg lavet sommerfugle-pynt tilbage i maj...og nu i september har jeg endelig fået det hængt op...så kan det da lige nå at hænge der en måned eller to, inden julepynten tager over :-)


Da jeg i sommers havde fødselsdag, fik jeg bla. nogle gavekort af min veninde Karina til colorama i Hadsten og straks var jeg jo derude og shoppe, bla denne lille søde sættekasse, som jeg så har malet, tapetseret og pynten i sommeren.....


Den står nu pænt på mnin hylde i scraphulen, inden jeg får taget mig sammen og hængt den op...synes den skulle indeholde nogle for mig værdifulde ting, derfor billederne af familien, bøger og kager!!

Og så var der jo Kort & Scrap i Aalborg i weekenden - det var en rigtig dejlig dag, selvom der lige var lidt fnidder i starten omkring nogle pladser, men en skøn dag, blandt masser af søde, scrappende mennesker.
Butikkerne havde jo taget rigeligt med sager med til os, og jeg synes selv jeg gjorde et ihærdigt forsøg på at hjælpe dem af med varerne, så de ikke havde så meget at pakke sammen når de skulle hjem.
Der var også konkurrencer og en af dem, var at lave et kort, hvor man var blevet inspireret af hexoganer (6-kanter) og her er mit kort så :-)



Som sagt blev der shoppet, bla lidt julepapirer og stempler, og jeg har i dag lavet disse julekort imellem fodring af Felix - glæder mig til at lave flere julekort indenfor de næste par dage :-)

















Ingen kommentarer: