fredag den 23. september 2011

Julekort

Så er der lidt nyt fra mig igen - i starten af ugen gik jeg lidt amok i julekort og det er der kommet følgende ud af.













Og så skulle jeg også lige nå et Lo til månedens skitse på TSC







Denne weekend står på ren fornøjelse - jeg glæder mig rigtig meget til alt det der skal ske, men kan også glæde mig lidt til det bliver mandag og jeg kan slappe lidt af igen.


Nå ja...var jo til træning i onsdags, og endelig begynder jeg at mærke at jeg har mavemuskler....har i hvert fald stadig ondt i dem idag fredag ;-)


Vil ikke rigtig dele så meget mere med jer denne gang, men ønsker jer alle en super dejlig weekend











5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Søde julekort og superskønt lo. gode farver
mvh. Gitte S

Gitte sagde ...

Super flotte julekortog layout.

Heidi sagde ...

Det ser vildt godt ud :) Cool layout og super søde kort.
Det er da bare med at få den video op ;)

Karina Beck sagde ...

Totalt skønt layout. Flot med et stænk af orange.
Og flotte kort også.
God weekend.

Mio sagde ...

Skønne kort, dejligt at være i god tid, med sine julekort : ) og lækker Lo, er vild med at du har brugt orange.

God weekend