torsdag den 1. september 2011

Ældsteste veninde...

Jo er her skam stadig...har bare rigeligt at se til....Felix sover jo kun omkring 3 timer iløbet af dagen, så der er ikke den samme ro til at være kreativ som før...og så forsøger jeg jo også at træne og se nogle mennesker, tja....i kender det jo nok..pludselig har hverdagen overtaget!

Men min ældsteste veninde - som egentlig ikke er min ældsteste på den måde, men vi har kendt hinanden siden vi var 5 år - hun er blevet gift med sine søde mand René...det var meningen at de skulle holde stort bryllup, men mange ting gjorde at de ændrede deres planer og blev viet på rådhuset, og så i stedet tager til Maldiverne og har selve ceremonien dernede med et par nære venner og min venindes forældre. I stedet holdte de fødselsdags-havefest her i August, men jeg synes alligevel at det skulle være lidt bryllups-agtig over det, derfor lavede jeg dette kort til dem.


Så hvis søde og dejlige Anne og René læser med, vil jeg bare igen sige tillykke med brylluppet :-)





1 kommentar:

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor er den dog bare super smuk