torsdag den 29. september 2011

LOAW

Jeg er hoppet med på LOAW på TSC - Loaw står får Lo A Week og betyder at vi er en flok der er hoppet med på at lave et lo om ugen - selvfølgelig kan der komme uger hvor man ikke når det, men hvis man er med det meste af tiden, så er det jo bare fedt.


Jeg er hoppet med fordi jeg synes at tiden simpelthen går så hurtigt, vi har hele tiden et eller andet der skal nåes og jeg kan mærke at jeg er begyndt at nedprioritere scrap, for at nå alt det huslige - og det er altså lidt et savn. På denne måde håber jeg at jeg kan få scrappet i hvert fald en gang om ugen.




Og her er så mit bidrag for uge 39, lavet med papir og pynt fra Toy Box-serien, dog er knapperne vist nok october afternoon??? Åh er altså ikke god til at huske producenterne!




Loet er lavet efter skitse nr. 172 fra creative scrappers, du kan finde den her, samt gæstedesigner Marolle.

Men som jeg fortalte før, så har vi altså hele tiden så travlt - i søndags stod den fx på Barda på Kalø - det var en super god dag, med masser af eventyrstemning, og Tjalfe synes bare det var fedt....og faktisk var det så fedt at han faldt i søvn på vej hjem i bilen...hvilket ellers er ved at være noget af en sjældenhed.


Rigtig god weekend til jer alle :-)




4 kommentarer:

Ragna sagde ...

Hvor er det et dejligt drenge LO. Kender godt det der med hverdagen, der tager over i perioder. Det er også derfor jeg prøver LOAW.

Thanni sagde ...

Rigtig fedt drenge LO! :)
At dømme efter det nederste billede, så ser det ud til at de tvar en go' dag ;)
Jeg håber også at den LOAW kan holde mig lidt til ilden - men nu må vi se :)

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Skønt LO. og papiret kan stadig få mig til at sukke. Hehe... Fedt at Barda dagen var god. Jeg tænkte på dig, da jeg så noget om det et andet sted også :)

Karina Beck sagde ...

Rigtig lækkert layout og skønt papirvalg.