mandag den 10. oktober 2011

Julekort

Selvom jeg egentlig mente at jeg havde fået lavet de julekort jeg sådan lige umiddelbart gad i år, så blev jeg simpelthen pludselig så inspireret at jeg gik helt i julemode i aftes - det er der kommet disse tre kort ud af.


De to første er til udfordringerne ved TSC, hvor der jo er bogstavsmåned




Og det sidste her er til scrapfestivalen på scrapsisters.


Jeg har her stemplet på mit dådyr, med mit bye træ-stempel....nøj hvor jeg dog ærger mig over at jeg ikke har investeret i sådan et for længe siden!!!

Dette er blevet nogle julekort som jeg virkelig selv er helt vild med, og det er lige før at det gør ondt på mig, at de skal videre i systemet - de kommer alle tre afsted til cancerkort, men jeg ved jo at det er et godt formål...og pyt, jeg kan jo bare lave nogle flere af alle mine rester :-)



Er i andre også med i udfordringerne?



1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Flotte kort. Jeg elsker også kombien bambi og træ ; )