søndag den 30. oktober 2011

Loaw uge 43

Jo jeg får skam lavet et lo om ugen....de uger hvor det kan lade sig gøre, men statistisk set så er jeg godt med :-)


Uges lo handler om Felixs hår der ikke er så baby'et mere, men ved at blive mere drenget. Jeg begyndte faktisk på lo'et til scrap i lørdags, men nåede kun at sy lidt på det. Jeg har arbejdet på det over fire dages tid ca - Felix har haft ferie, så der har ikke været tid til de helt store armbevægelser. Det hele gik dog op i en højere enhed torsdag, da lo'et blev færdigt og jeg kunne tage billede af det.




Får det først på bloggen idag, da jeg ikke har været hjemme til det før nu :-)

Rigtig god scrap-søndag til jer alle



4 kommentarer:

Astrid sagde ...

Hvor er det et flot Lo, jeg ælsker din stil og din forskellighed i dine Loer

Thanni sagde ...

Så dejligt et LO! :)Jeg kan rigtig godt li' de farver du har valgt, de sætter i den grad billedet i fokus.
..jeg regner osse med lige at få et LO uploadet til denne uge - det er jo ved at være sidste udkald ;)

Linda sagde ...

Sikke et skønt LO og hvor er han blevet stor, synte lige du har fået ham :-)

Scrap Klub Nord sagde ...

Skønt lo og ikke mindst billede :)