lørdag den 8. oktober 2011

Pjat i haven

I går tog jeg på visit ved Connie Riddersholm - det var super hyggeligt, og meget inspirerende....faktisk så meget at jeg helt fik lyst til at skitse stil til vintage! Men inden et eventuelt stilskifte fik jeg lavet dette lo - det er fra i sommers hvor der var vandkamp i haven.



Der er nogle små ting jeg ikke er helt tilfredse med, eller som om der mangler et eller andet detalje, men det var hvad jeg lige havde at gøre med, da det er lavet mens jeg var ude ved Connie.

Med dette lo er TSC tilgodeset - det er nemlig lavet til månedens skitse, månedens tema og ud fra Mariannes journaliseringskursus - og så tæller det jo også med i LOAW

I aften tror jeg måske at jeg vil lave forskellige kort, og teste den der vintage-stil af måske!?

Rigtig god lørdag til jer alle



1 kommentar:

Anne Bente sagde ...

hvor er den bare nydelig

klemmmm