torsdag den 6. oktober 2011

Scrap-stress??

Kan man blive stresset af scrap?? Nej vel - scrap er for mig ren afslapning, men jeg kan nogle gange godt føle at der er for få timer i døgnet til at afprøve alle de forskellige teknikker og inspiration man falder over på nettet.



Vi er så heldige at have nogle gode forums, hvor vi rigtig kan blive inspireret og jeg holder lige meget af både Scrapsisters og The Scrap Cat, og vil nødig undværre nogle af dem.

På begge forums sker der en hel masse her i oktober, fx er der bogstavsudfordringer på TSC, sammen med måneds skitsen, Mariannes online kursus i journalisering, og det er også her jeg er med i LOAW.


På Scrapsisters er der bla. Scrapfestival, hvor der er en masse forskellige opgaver der kan løses på kryds og tværs.


Og det er jo her mit dilemma kommer...for jeg vil jo gerne deltage i det hele på begge forums, men kan også se, at jeg ikke kan nå det hele tidsmæssigt, så forsøger at dele opmærksomheden nogenlunde lige.


Igår og i dag er det Scrapsisters der er blevet tilgodeset, hvor jeg har lavet dette LO - udfordringen gik på at beskrive sig i a-z, hvilket jeg har forsøgt.







Jeg har forsøgt at kombinere med en masse andre af udfordringerne derinde, og fik ved lejlighed også lige prøvet Fru Ravns flotte blomster af, scroll lidt ned for at se blomster-tutten.


Imorgen står den på mere scraphygge...jeg smutter nemlig omkring Riddersholm Design når manden er kommet hjem med bilen - om lidt skal jeg lige i scraphulen og finde ud af hvilket projekt jeg skal tage med mig, men tror at det bliver noget nemt at sidde med, og nok også til en udfordring på TSC.


Tak for at i læste med, og kan i have en dejligt weekend, med masser af scrap










Ingen kommentarer: