fredag den 21. oktober 2011

Ugens kreative spark!

Den sidste uges tid har været præget af sygdom...vi har efterhånden alle fire været igennem en træls forkølelse, men heldigvis lader det til snart at være ovre....mangler faktisk kun at manden kommer på højkant og at Felix holder med at snotte.




Det har derfor været lidt svært at få lavet alt det kreative jeg gerne ville, men lidt skal også have ret. Skulle over til en veninde og scrappe onsdag formiddag, så gjorde alle tingene klar tirsdag, så jeg ikke skulle slæbe så meget med derover, fik det meste af det samlet osv mens jeg var på scrapvisit, og de sidste detaljer kom på torsdag herhjemme...så nu er det tid til at få det vist frem.




Først vil jeg vise nogle flere julekort, der er jo en kort kasse der skal fyldes op, og så skal der nok også sendes et par stykker til Berit fra Cancerkort .








Og jeg nåede i denne uge at få lavet ugens lo til LOAW i kombination med månedens tema på TSC.







Jeg havde inden jeg gik i gang med dette lo, kigget på en masse skitser, men der var ikke rigtig noget der virkede, så måtte jo selv i gang, og det var faktisk helt rart, for jeg må indrømme at alle mine lo's som regel bliver lavet ud fra skitser fra udfordringer eller bare fordi de er skønne.

Jeg har kig på en anden skitse for tiden, som jeg er blevet helt forelsket i. Skitsen er fra Creative Scrappers, og mens jeg sidder og skriver er jeg ved at lede efter den - desværre er min tekniske karma ikke så god i dag kan jeg mærke, derfor må i vente med at se skitsen til jeg har lavet lo'et - kunne heller ikke komme på netbank eller noget...måske jeg bare skal gå fra skærmen og så ind i scraphulen og få noget kreativt fra hånden?

Rigtig god efterårs-solskinsfredag til jer alle :-)




2 kommentarer:

Helle sagde ...

wow er vild med dit Felix lo, farver opstilling mm

og de kort er altså nuttede.

håber alle snart er friske

alfie sagde ...

Såååå lækkert et lo - alt passer så godt sammen.

Dejlige kort.
God weekend.