onsdag den 5. oktober 2011

Vandkamp i haven

Så er det blevet tid til lidt nyt herfra - Felix er begyndt i dagpleje og det er bare gået som smurt, selv hans dagplejemor er meget overrasket over hvor nem han er og hvor hurtigt han er faldet til. Det er jo bare skønt at høre som mor, og vores dagplejemor er god til løbende at sende os mms'er og fortælle hvor meget de hygger.


Det betyder jo også at jeg har fået lidt mere tid til mig selv og kreativiteten, og derfor er dagen idag blevet brugt på lidt scrap - kan dog ikke vise det hele her endnu, da jeg arbejder på et lo, der tager lidt tid. Men jeg har fået lavet vores minialbum over vandkampen i haven i sommers gjort færdig.








Som jeg vidst har været inde på tidliger, har jeg siddet og doodlet et par zentangler når der lige har været 5 min. til det....det er nogle gange lidt nemmere for mig at gå til og fra, og det er der kommet lidt billeder ud af, som i kan se her i collagen.






De fleste er lavet i kombination af POPS fra Heidi på Scrapsisters til vores dagbøger, sommerfuglen nederst til højre er lavet til Diddes pop, samme sted, og billedet i midten er lavet med forskellig inspiration fra nettet og nogle af min mors tangles. Jeg kan nu godt mærke i mit håndled at jeg har tegnet en del på det sidste, og skal passe godt på, men så er det jo lidt heldigt at jeg har andre interesser også :-)




Dagen i morgen.....tjo, jeg tror skam jeg scrapper










1 kommentar:

Anonym sagde ...

hvor er det mærkeligt når de skal til og i dagpleje... man kan ikke rigtig finde ud af hvad man skal give sig til... godt vi har scrap ikke?

det er da de fedeste "doodles" du har lavet. skønt at høre lidt fra dig. knus helle