tirsdag den 15. november 2011

kortmåned!

Jeg vil lige i forbifarten vise jer nogle af de kort jeg har fået lavet den sidste uges tid. Det første her er lavet fordi jeg kunne - er helt vildt med opsætningen, bambien med træstemplet og selvfølgelig riddersholm papiret.



Det er kortmåned på TSC her i november og Ragna har smidt en masse forskellige sjove udfordringer op på forum, så jeg skal love for at jeg er kommet i gang med kortene igen....og faktisk også nogle af de stempler jeg købte tilbage i september, som jeg ikke havde prøvet af endnu - eneste problem lige nu er at der bare ikke er tid nok ;-)









1 kommentar:

Mette sagde ...

Søde kort ;-) Sikke en god idé med fuglehusene der hænger i en snor. Jeg har tit siddet og kigget på mit stempel og tænkt over hvad jeg skulle bruge det til ;-)