lørdag den 19. november 2011

LOAW uge 46

Torsdag havde jeg sat af til scrap, inden det igen gik løs med fødselsdag osv i weekenden, men natten til torsdag startede Felix med feber igen, så min scraphyggedag blev ofret til fordel for syg barn og syg mand. Da felix var kommet i seng om aftenen sneg jeg mig da ind i scraphulen og fik lavet ugens lo.


Loet er lavet efter en skitse fra creative scrappers. Jeg har hovedsagligt brugt reste papir til firkanterne osv til højre på lo'et. Matten under billede, samt journaliseringsstrimlerne er mit lidt tykke printerpapir malet med distress inks og distress pads - igen kan jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke har investeret i dem tidligere....så nu står de i hvert fald på juleønskelisten.



Vi skulle jo egentlig holde fødselsdag for Felix her i weekenden, men er blevet nødt til at aflyse det hele, da vi ligger med omgangssyge næsten alle fire....faktisk kun Tjalfe der ikke har smidt sig endnu, så håber at han går fri.

I stedet kan jeg vel hive alt mit scrap med ud i køkkenet!??!





1 kommentar:

morkaren sagde ...

Sødt LO med den lille trætte Felix, og trist i skal være syge på en gang, men det er man jo ikke selv herre over, god bedring. v.h. morkaren.