torsdag den 3. november 2011

Panduros julepynt konkurrence

Så er der startet en ny udfordordring på Panduros blog og denne gang er det julepynten der skal i hus.


Samtidig snakkede min mor i weekenden om noget broderi-værk til at have årets julekort i, og straks kom jeg i tanke om denne fine postkasse, der er rigtig populær flere steder nu. Jeg synes den er super fordi dem nemlig kan holde styr på juleposten, men den kan også stå og pynte og jeg ved lige hvor den skal stå i mit hjem - hvis ikke min mor snupper den :-)














Målene på postkassen er fundet her. Jeg har brugt papir fra Riddersholm Design, de store blomster er lavet efter tut fra Fra Ravn , igen har jeg leget med mit træ-stempel på rådyret, snefnuggen er en rest fra sidste juls projekter.



Men så er det altså også nok med jul fra min side....synes det er synd for Felix hvis hans fødselsdag d. 18 nov altid vil bliver overskygget af julerier, så derfor er der herhjemme julefri indtil d. 19.....dog med undtagelse af julekortene i scraphulen ;-)






2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Rigtig flot julepostkasse.

Jytte sagde ...

Den er da bare rigitg fin :)