torsdag den 19. januar 2012

Gave tid

Nogle gange tager jeg mig selv i at tænke at det da er lidt heldigt at man selv kan, når der er så mange gaver at give ;-)


Vores dagplejemor har 15 års jubilæum, så jeg lavede dette kort til hende:



Kortet er samtigdig bidrag til en udfordring ved TSC hvor man skulle lade sig inspirere af et billede - jeg har valgt at bruge de meget stærke farver i lyserød og orange, men synes ikke billedet er blevet så heldigt som jeg gerne ville, så i rigtig kan se kontrasten.


Stemplerne er fra Scrapper.dk og var jo geniale at bruge på et kort til en dagplejemor :-)


Min kære farmor er lige fyldt 75 år - faktisk lige på dronningens 40 års jubilæums dag, så vi var til en dejlig middag og fejre vores egen dronning :-)


Ligesom min mormor og morfar fik et pralealbum i julegave, måtte min farmor jo også have sådan et



Og selvfølgelig også et flot kort der til.





Både pralealbummet og den store blomst på kortet er lavet efter tut fra Fru Ravn :-)


Rigtig god Torsdag :-)











2 kommentarer:

Heidi sagde ...

nej lyset driller oftet i denne tid, men flotte sager du har fået lavet :)

Helle sagde ...

hvor er det sødt det prale album...