lørdag den 7. januar 2012

Loaw uge 1

Så er det nye år skudt i gang, på det personlige plan betyder det mere motion og tænk sig at jeg allerede kan mærke det efter den første uge :-)


Jeg har i løbet af ugen fået sat tid af til at lege i scraphulen, og har fået lavet mit Bornholmalbum færdigt (nu var vi jo heller ikke derovre i 2009 vel), jeg har lavet gave og kort til min farmor, der snart flyder 75 år, men de ting viser jeg når hendes fødselsdag er fejret :-) og sidst med ikke mindst har jeg lavet månedens lo og kort til TSC.


Med på indkøb - lo


Lo'et er lavet efter januar måneds skitse, og gælder også for LOAW uge 1.


Og månedens kort er her:




Der er stjerner på dragen, brugt et tekststempel, farven gul (tag og drage), cool og drenget og lavet på kraft karton.


Jeg har stadig projekter i scraphulen, selvom jeg fik afsluttet mange forskellige ting i denne uge, og jeg glæder mig til at sætte mig ind og bare lege om et par dage :-)

Rigtig god weekend



1 kommentar:

A.D. sagde ...

vild med dit kort. cool og drenget må man da nok sige