onsdag den 25. januar 2012

Loaw uge 4

Denne uge er ganske enkelt bare super fantastisk - Jeg har 3 biketimer i løbet af ugen, og da jeg har været en flittig pige om aftenen, og ellers fået lidt hjælp fra Swetlana (robot-støvsugeren) har jeg faktisk mere eller mindre tre dage, hvor tiden er helliget mig og scraphulen, i hvert fald mens resten af familien er afsted. Så i går nåede jeg at få lavet 3 kort og denne uges lo - men der kommer jo nok meget mere.



Loet er lavet efter en tidligere skitse fra Creative Scrappers. Jeg har været meget sparsom med pynt, eller også er det bare det der med at jeg altid synes at jeg mangler pynt til drenge lo's. Papiret er fra Echo Parks Splash-serie, en serie som jeg faktisk har haft pænt meget svært ved at bruge af, men lige her passede farverne rigtig godt sammen.

Jeg vidste fra skitsen af hvor jeg skulle placere min journalisering, men synes ikke det var nok bare med det hvide papir, så fandt en mask fra TH og en omgang glimmer mist og vupti, så var det peppet lidt op :-)


Som opvarmning inden mine lo's laver jeg nogle gange et kort eller to - bare for sådan lige at komme i gang, og disse fine piger var jeg begyndt at farvelægge allerede mandag eftermiddag.



Jeg øvede mig lidt i farvelægningen, i sær med deres hår, for at give det lidt mere spil, og tone i farver i forhold til deres påklædning. Jeg er på ingen måde expert i at bruge mine copics, men de er sjove, og så kan jeg især godt lide at farven virkelig træder frem.


For et stykke tid siden kiggede jeg i kortkassen, og kunne se at jeg virkelig manglede kort til børn, så gik i gang med at stemple en masse aftryk og farvelægge dem....og så kom jeg ikke lige videre.

Men det er jo heller ikke helt skidt, for hvis jeg trænger til at være lidt krea og ikke har den store tid, så kan jeg jo nemt lige hive dem frem og lave et kort eller to og det er faktisk også lidt rart, sådan at have projekterne deævist færdige :-)



Rigtig god solskinsonsdag - tror næsten jeg skal rundt med kameraet og tage nogle billeder.....







Ingen kommentarer: