lørdag den 14. januar 2012

Mor på fuldtid

TSC er BOM startet op igen, altså Book Of Me, og månedens udfordring lyder på at scrappe sin forside eller en side om sit arbejde. For mit vedkommende er forsiden lavet sidste gang jeg forsøgte mig med bom, så vidste straks at jeg skulle lave noget om mit arbejde - sådan et har jeg bare ikke, men tolkede den så til at mit "arbejde" for tiden jo er at være mor på fuldtid, og det kom der dette lo ud af.



Det har dog sine skønhedsfejl, fx har jeg fået vendt baggrundspapiret forkert og mine journaliserings-stribs burde være i en anden farve en skrigende hvid!


Jeg har brugt Riddersholm papir bagved billedet og er blevet inspireret fra Creative Jumpstart at bruge bølger, da det var med i en af dagenes tutorials.


Rigtig god weekend :-)






4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Skønt lo og JA mor på fuld tid er ski også et arbejde :)

Rigtig god weekend

Thanni sagde ...

Det kan godt være at du har "vendt papiret forkert" - men det er så dejligt et LO...og hvis ikke fuldtidsmor er et job - så ved jeg ikke hvad det er, så godt du fik scrappet om det :)

Stine sagde ...

Lækkert Lo! Jeg havde aldrig opdaget du har vendt papiret på hovedet hvis ikke du selv havde nævnt det :)
Jeg deltager også i Creative jump start, men de der bølger virker slet ikke for mig! :D

morkaren sagde ...

Flot LO, og fuldtids mor er faktisk et 24 timers job, og da mine børn var små, gik jeg også hjemme og passede dem selv, og guderne skal vide jeg nød det.
v.h. morkaren.