mandag den 27. februar 2012

Mere Cybercrop

Ragna og Marianne spytter simpelthen den ene super udfordring ud efter den anden og har valgt at rykke nogle af de fede udfordringer fra cybercroppet i uge 7 til uge 8 og forlænge tidsfristen - jeg scrapper på livet løs når jeg finder tiden til det, og vil lige vise jer de seneste lo's
Det første er kombineret med månedes BOM-tema. Hver måned smider Betina / Hotcat to udfordringer op og denne gang handler de om ens navns betydning eller om ens styrker....jeg har lavet om styrkerne her, men tror nu også at jeg skal scrappe betydningen af mit navn.
Her er et lo, liftet efter Helle / TobiasKristian, hvor jeg bare synes at opsætningen var helt i øjet.
Og så komer der lige et lo af min kiksespisende lille dreng, med halvopløst kiks i hele ansigtet - lige til at mysse! Firkanterne er efter inspiration af dette lo, af Lisa Dickinson (http://lisadickinson.typepad.com/.a/6a00e54fd19872883401538fdbfbc6970b-popup)

Lo af Felis der er gået kold, mens vi var i Reepark i sommers

Og det nyeste lo, lavet i går søndag, hvor Tjalfe ligger på gulvet og leger med Felix (hvilket faktisk sker hver dag) Han er en super storebror og SÅ stolt over at have en lillebror.


Om privatlivet er der ikke så meget at fortælle.....fik desværre ikke nogle af jobsene jeg var til samtale på, men er stadig super stolt over at være nået langt i forløbet, og tager de gode ting jeg har lært om mig selv med videre i arbejdssøgningen.
Fokus: Jobsøgning, motion, kreativitet, familien
.
.
.
.
.
.
.

10 kommentarer:

calmlund sagde ...

Super flotte LO'er

Thanni sagde ...

Hold da op hvor har du været flittig! :)..og nogen skønne og meget forskellige LO'er, synes der er så mange fine detaljer på dem hver især.
...og al mulig held og lykke med din videre jobsøgning :)

ingejc sagde ...

Super skønne LO'er

perniille sagde ...

Rigtig fine LO's Jeg er vild med din opbygning, den er simpel men alligevel er der lige tilpas med pynt på. Rigtig fint :)

Ved du godt du har 2 ord man skal gætte sig til for at skrive en kommentar??

Gitte sagde ...

Flotte layouts du har lavet.

Rysse sagde ...

Super flotte LO´s

Jytte sagde ...

Wow .. sikken masse flotte LO'er :)
Vi ses på lørdag - og jeg glæder mig.

Knus :)

Jette Munkbøl sagde ...

Rigtig flotte LO:)

Karina Beck sagde ...

Sikke en masse lækre LOs, du har lavet!

FruMaansen sagde ...

Wow hvor har du været kreativ! Flotte LOs med mange gode detaljer. BOM LOet er virkelig flot, vildt godt opsætning.