søndag den 5. februar 2012

Uge 5

Min uge 5 har været præget af en syg mand og syg ældste søn - kan godt mærke når de pludselig er hjemme i hverdagen, at der er lidt mere servicering, opvask, tøjvask osv. Men intet er så skidt at det ikke er godt for noget - fik set en masse tv og blev færdig med mine vimpler til Felixs værelse.

De er lavet efter Karen Klarbæks anvisning og er pænt hurtige at lave. Jeg har brugt noget billigt garn fra Søstrene Grene i 5 forskellige farver.
Overvejer lidt at lave nogle flere i mindre størrelse til terrassen til sommer, men med de våde somrer vi har, er det måske lidt ærgerligt!?

Jeg har brugt en del tid i scraphulen også. Det første lo er lavet i onsdags efter skitse fra pagemaps.com og med papirer fra Crate - loet tæller for LOAW uge 5


Jeg forsøgte i fredags at lave månedens lo efter Mariannes skitse, men det fungerede slet ikke for mig....prøve flere gange at skære papir osv, men når jeg lagde det op, var det slet ikke mig, så jeg endte med at gå temmelig frustreret fra scrappladsen.

Idag søndag gav jeg det så et nyt forsøg, og endelig var mojo'en med mig - jeg har fået lavet et lo som er lige mig men efter en skitse som gav mig lidt problemer.

Med de to lo's kan jeg også strege et par ting på månedens liste ved TSC, bla brug af stemplet og farvelagt motiv på lo, eller mit eget forslag med The-farvet papir.

Jeg har også nået at lave et par kort igår lørdag også til månedens kort på TSC

Behøver jeg at sige at der sker vildt meget hver måned på TSC??

Det gør der nu også på Scrapsisters og de har også lige smidt en rigtig fed udfordring op, som jeg skal arbejde med i den næste uge :-)

Rigtig god søndags-hygge derude :-)




1 kommentar:

Mette sagde ...

Hold da op, sikke meget du får lavet ! Skønne lo og kort.