onsdag den 28. marts 2012

Fornemmelse for farver

Så er det tid til at vise uges layout! Det er lavet i kombi med Bettinas bom-udfordringer på TSC.


Jer der følger med her ved jo at jeg har to drenge, og derfor er det gerne drengefarver jeg scrapper i, så når det skal scrappes til mig selv, så bliver der altså skruet en smule op for det lyserøde/lilla - og jeg ELSKER det, men er det ikke altid sådan at der skal være en balance i tingene...lidt blåt og lidt lyserødt?

Kan mærke at jeg i denne uge virkelig har brug for at være kreativ, og få sindet til at slappe lidt af, desværre er mine udfoldelser ikke så heldige - synes faktisk det mest er l*** der kommer ud lige for tiden - i hvert fald når jeg prøver at bevæge mig udenfor mine "rammer" og prøve nye ideer og teknikker af - men hvad pokker, på et eller andet tid løber den dårlige karma vel tør!?

Er jeg den eneste der oplever perioder med dårlig krea-karma??







.

.

1 kommentar:

@lfie sagde ...

Et super lækkert lo - må indrømme at jeg også elsker at slå mig løs med Pink farver, når jeg scrapper billeder af min datter :-)

Jeg har dårlig scrap karma, hvis jeg mangler overskud. For at kunne scrappe skal jeg have overskud, men tilgengæld giver scrap mig endnu mere overskud.