tirsdag den 6. marts 2012

Nyt bryggers!

I lørdags var jeg afsted til scrap i det jyske - en super dejlig dag i godt selskab. Jeg var dog ved at blive småsyg, men nåede alligevel at få lavet to layouts ind imellem alle mine indkøb. Men det bedste ved hele dagen var næsten den overraskelse jeg kom hjem til! Min skønne mand havde arrangeret hjælp fra mine forældre og fra et hold rigtig gode venner og de havde i fællesskab passet ungerne og tryllet i vores bryggers.

Her er hvordan bryggerset så ud, da vi købte huset for snart 3 år siden, og et af de rum, der stadig ikke var blevet gjort noget ved, men vi havde snakket om mange gange at det måtte blive denne sommer.



De kære mennesker har repereret pudset på skorstenen, sat de klinker op, der ellers var faldet ned, fikset ledninger, syet nyt forhæng, malet og selvfølgelig ryddet op og gjort rent bagefter!


Ser det ikke bare godt ud??? Og tror i lige at jeg blev total tudefjæs da jeg kom ind i stuen og de alle sad og små gnækkede i skæget...det var sku et hit - så hvis jeg ikke lige fik sagt det: Tusind tak for jres store arbejde, det er simpelthen fantastisk :-)





3 kommentarer:

Heidi sagde ...

ejj hvor dejligt - og ser ski godt ud - ser ugler på forhæng ;)

Lone T Ørnstrup sagde ...

Hvor er det dog en skøn historie. Jeg tænker bare "That's what friends are for" ;)
Lucky you <3

Stine sagde ...

Det var dog en vidunderlig overraskelse at komme hjem til! Bliver da helt misundelig, det ser jo fantastisk ud!
Hyggeligt lige at få hilst på dig i lørdags, det er altid rart at få ansigt på folk.