torsdag den 22. marts 2012

Kortkassen

Min kortkasse sulter....voldsomt! Kiggede den hurtigt igennem den anden dag, og mere end halvdelen er julekort!! Selvom jeg havde en stak kort der manglede sidste finish inde i scraphulen, kan jeg se at der virkelig mangler lykønskningskort - så nu ved jeg da hvad jeg skal gå i gang med.

Og når vi nu er ved kort, så har jeg lavet dette til månedens kort på TSC


Magnoliaæ-stemplet er farvelagt med mine copics, det lyserøde baggrundskarton er embosset med hvid-embossingpulver (mønsteret er fra mit ny-indkøbte stempel). Jeg har endelig fået brugt af mine stof-blade (bag blomsten), som ellers bare har ligget det sidste års tid.

Er blevet rigtig glad for kortet og tænker at der nok skal lavet flere i den stil.



.


.

1 kommentar:

Netti sagde ...

Hvor er det rigtig flot lavet i skønne farver :)