fredag den 16. marts 2012

Loaw uge 11

Vil lige hurtigt vise jer uges LO - tog mig tid til at få det lavet igår aftes - kunne bare mærke at jeg blev nødt til at være kreativ, da ugen ellers har været hektisk nok.

Lo'et er omkring Felix der nu kan vinke (og klappe kage), og mens jeg sad og lavede, kom jeg til at føle mig frygtelig langt bagefter. Billederne er nemlig tilbage fra August 2011 og lige nu er vi midt i marts 2012 og jeg har bare latterlig mange billeder liggende der skal scrappes, for ikke at tale om dem der ligger på computeren og ikke er fremkaldt endu....




Min store frygt ved at være så meget bagefter, er at jeg er bange for at komme til at "kede" mig, da jeg scrapper billeder og historier, som måske ikke er nye mere, fordi de har ligget længe og ventet på mig, og at jeg derfor kommer til at sjuske med at lave lo'ene der fortæller historierne bag!?

Samtidig kan jeg jo også bare konstatere at jeg ikke løber tør for billeder lige med det samme!

I aften har Tjalfe haft drengen fra sin klasse på besøg til fødselsdags-filmhygge og det har været super godt - knægten er i hvert fald glad og træt, så det er bestemt ikke sidste gang. Lørdag og søndag er det så familien der kommer på besøg, og så er den weekend vist også ved at være brugt.

Omkring motionen, så har jeg ikke været afsted siden sidste søndag - der har simpelthen ikke været tid i kalenderen til det, og jeg kan virkelig mærke hvor meget jeg bare savner det - savner at mærke at min krop er blevet brugt. Synes faktisk at jeg begynder at føle mig tungere, ugidelig og bliver faktisk hurtigere irriteret - vildt så stor en påvirkning motionen har. Godt det snart er mandag, og jeg skal svede :-)

Rigtig god weekend derude :-)




.

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Super LO, og nogen dejlige billeder! :)