onsdag den 7. marts 2012

Lo's fra weekenden

Vil lige bruge fem minutter og vise jer mine lo's fra weekenden

Det første her er lavet til scrap i Ejsing - et forsøg på at få brugt de sølle rester fra Crates Toy box-serien. "pilene" på journaliseringsspottet er nogle jeg selv har skåret i et billigt viskelæder og stemplet med. Jeg har arbejdet ud fra en gammel skitse fra Creative Scrappers.



 Det 2. lo her er også lavet til scrap i Ejsing, men her har jeg arbejdet ud fra månedsskitsen fra TSC og igen brugt papir og pynt fra Toy Box - undtagen twine, der er købt på dagen.


Det sidste lo er lavet et par dage inden Scrap i det jyske og var mit bidrag til skitsekonkurrencen deroppe - jeg er blevet temmelig vildt med zig-zag mønsteret og synes egentlig at det er temmelig nemt at lave, så det kan jeg sagtens finde på at bruge mange gange endnu.


Kan i have en rigtig god dag :-)

4 kommentarer:

Rafns hjørne sagde ...

Flotte LO'er - fantastisk at nå så meget til Scrap i det jyske!!!

Gitte sagde ...

Rigtig flotte layouts.

Karina Beck sagde ...

Tre lækre layouts. Jeg er vild med toy Box!

Mayfair Creatives sagde ...

Super lækre og flotte LO