fredag den 23. marts 2012

Loaw uge 12

Nu hvor jeg går meget hjemme, forsøger jeg gerne at rydde en af dagene i ugen til at være kreativ - nogle uger lykkes det, andre er der simpelthen for meget at se til og så må man være glad for den smule man har nået.

I denne uge har jeg nået dette kort og lo, begge til månedens udfordringer ved TSC


Kortet er som I kan se, lavet på en sort kortbase. De hvide blomster er embossede, og perlesvirlen er egentlig sat forkert, så jeg blev nødt til lige at klippe lidt og bruge overskudsperlerne andetsteds.
Stemplet er fra Kenny K - synes det er fede fordi der er meget mere kant.



Lo'et er lavet med papir fra Echo Park - må indrømme at jeg altså er blevet meget en fan af pakkerne, så man har både en masse papir og stickers - alt koordineret farve- og temamæssigt!


Ellers er der ikke så meget mere at sige end at I alle ønskes en helt fantastisk weekend :-)



.



.

1 kommentar:

Heidi sagde ...

Super fedt kort og ikke mindst lo :) Kender det alt for godt med alle de planer man har men ikke altid det lykkes ;)