mandag den 2. april 2012

Friske farver

Jeg har været igang med at lege - først har jeg leget med kissing-teknik på to kort til sponsor konkurrencen på TSC - det er Gitte fra Hobbyboden der har sponseret nogle rigtig lækre præmier, og endelig har jeg tid til at få prøvet kissing teknikken af, selvom den jo har været kendt længe.

Da jeg ikke ejer så mange stempler med en større flade, har jeg måtte nøjes med mine blomsterstempler, der har kysset mit træ-struktur-stempel, og effekten er jo bare blevet rigtig fed.



Min kære far har haft fødselsdag, og jeg har lavet dette kort til ham.


Kortet er meget ulig hvad jeg oftes laver, men det er nok mest fordi jeg har leget rigtig meget med mine distress stains - hvordan har jeg kunne leve uden dem tidligere???? Godt at jeg fik købt den grønne og gule i marts til scrap i det jyske, for jeg er helt vild med de friske farver og samspillet er helt fantastisk.

I morgen er reserveret til mere scrap, for der er virkelig gang i den for tiden. Der er sponsor udfordringerne på TSC og så fylder Scrapsister.dk 4 år her i april, så Heidi har lagt en helt masse inspirerente udfordringer op, og jeg glæder mig til at få kigget noget mere på dem i morgen. Leger i også med?


.


.

1 kommentar:

@lfie sagde ...

Alle de teknikker I kortmagere bruger er da bare for vilde. Er viild med det der distress stain - du har ret, det gule og grønne ser virkelig godt u.