lørdag den 7. april 2012

Prins Pilfinger

Ja vi har sådan en prins pilfinger herhjemme.....faktisk har han været i alt hvad han kommer i nærheden af siden han kunne krybe/kravle rundt....og billederne på dette lo er helt tilbage fra august 2011! Der er snart ikke den knap i huset han ikke har trykket på, eller skuffe der er blevet åbnet, skabe der skal undersøges osv osv. Han er i ALT - men satser på at det er en fase som han forhåbentlig snart kommer over...


Lo'et er lavet til udfordringerne inde på Scrapsisters - endelig fandt jeg lidt tid til at kigge på dem. Udfordringen her lød bla på at bruge sin pen på lo'et til andet end at skrive, så jeg har doodlet en smule, og brugt nogle af de teknikker man også bruger når man zentangler (google det under billeder).

Jeg var faktisk lidt usikker på hvordan det ville ende med at blive, men taget i betragtning af at jeg ikke er en super tegner og tit tegner "forkert" i forhold til hvordan det lige så ud da jeg havde det inde i knolden, så er jeg ok tilfreds med resultatet. Jeg synes stadig at der mangler et eller andet, men kan ikke sætte fingeren på hvad og så har jeg vist lært at stoppe her. Hvis jeg går i gang med at eksperimentere mere med det, så skal jeg nok få det ødelagt, og det ville jeg jo helst slippe for :-)

Min store dreng er til sit første live-rollespil i dag, og jeg er virkelig spændt på at høre hvordan det er gået når han kommer hjem, ellers skal vi bare slappe af, se en god film og nyde det sidste af påsken :)


.


.

9 kommentarer:

Jytte sagde ...

Det er da et skønt LO - og flotte "doodlingerier" også :)

Fortsat god påske :)

Helle sagde ...

jeg synes det er nogle rigtig fede doodlinger/zentangles du har lavet, et rigtig sødt lo. skøn knægt

Rysse sagde ...

Rigtig sødt LO. Jeg tror aldrig drenge kommer ud af den fase. Det er kun tingene de piller ved der ændres sig.

ingejc sagde ...

Rigtig lækkert LO med flotte doodlinger

Gitte sagde ...

Rigtig fint layout.

Hanneby sagde ...

Super flot LO og flotte doodlies .. prins pilfinger - det vokser han sig sikkert fra ... :)

Dorthe sagde ...

Hvor er det et sødt LO.
Forsat god Påske.

@lfie sagde ...

Den doddling er bare for feeeed! Det må liftes en dag. Det lyder spændende med live - rollespil - det ville lige være noget for min Alfred.

Anne sagde ...

Det ser virkelig fint ud!