tirsdag den 24. april 2012

REBOOT!!!



Kender i det, at nogle gange bliver det hele bare lige for meget, og man ville sådan ønske at man havde en knap man kunne trykke på, så livet rettede sig ind på den rette bane igen??

Sådan har jeg det for tiden...det er kommet temmelig meget bag på mig, måske fordi det desværre er påvirkninger udefra, der har fået mit lille korthus til at skælve en anelse.

Ville så frygtelig gerne fortælle meget mere i detalje om hvad det er, for jeg tror lidt at jeg har brug for det, men samtidig er det måske egentlig bare ting som ikke er nødvendig for alle at høre om.

Anyways - mine grundsten bliver skubbet lidt til for tiden, og jeg har meget svært ved at bevare energien, roen og optimismen, derfor vil jeg holde en pause - jeg kan ikke sige noget om hvor omfattende pausen vil blive, eller hvor længe der vil gå før jeg vender tilbage, men lige pt, kan jeg desværre ikke helt overskue tingene og så må der prioriteres.

Og bare rolig til dem der spekulerer...Vi er ikke ved at gå fra hinanden og vi er heller ikke syge - det er bestemt ting som vi er meget taknemmelige for fortiden.

Reflekteres, prioriteres og tages nogle beslutninger.



.





.

3 kommentarer:

Vranda sagde ...

Det er der ikke noget at sige til.. du gør det helt rigtige, melder det unødvendige fra så du/i kan koncentrere jer om det som er vigtig..

Thanni sagde ...

Somme tider er man nødt til at prioritere de vigtige ting i livet - og jeg håber I får tid og ro til at tage de beslutninger der er rigtige for jer.

Ann sagde ...

Hej søde M,

Jeg tænker på dig :)

Kram A