søndag den 15. april 2012

Uge 15 og lidt om venskaber :-)

Så må det vist være tid til en lille update igen - jeg er i praktik for tiden, et rigtig spændende sted, men det er jo pokkers med sådan noget arbejde - det tager jo alt for meget af ens tid ;-)

Jeg holder ved stadig at lave et lo om ugen - denne uge er det blevet til en skitseudfordring fra fødselsdags udfordringerne ved Scrapsisters og jeg har igen leget med mine Echo Park papirer - er stadig helt oppe at ringe over deres koncept med at deres pakke indeholder papir, bogstaverstickers, og pynt så det hele matcher....det gør det noget nemmere at scrappe hvis man har mange ting at se til, eller måske ikke selv er den stærkeste til at sammensætte farver.



Denne uge har også budt på 10 års jubilæum fra Handelsskolen - vildt at tiden er gået så stærkt, og det var rigtig hyggeligt at se nogle af de gamle klassekammerater igen. Selvfølgelig målte jeg lidt tiden, da Tjalfe jo havde fødselsdag for en måneds tid siden - for dem der ikke ved det, fik jeg ham kort før mine eksamner på handelsskolen.

Det er lidt med blandede følelser jeg kigger tilbage på den tid, for den var præget af så mange forandringer, hvor nogle var bedre end andre, og jeg er faktisk temmelig glad for at der er kommet mere ro på tilværelsen end der var dengang.

Samtidig føler jeg mig også rigtig rig - over at have de mennesker jeg har i mit liv nu. Erfaring har lært mig at værdsætte mine venskaber mens de er der, en erfaring som jeg egentlig gerne ville have haft noget tidligere, for der er bestemt venskaber som jeg savner og længes efter, men også godt ved, at der er ved at være rendt for meget vand i åen, til at de venskaber bliver genoptaget. Sjovt som man løbende kommer til nogle skillepunkter i livet, hvor man er nødt til at slå en streg og stoppe med at kigge sig tilbage!

Et Saying fra Pinterest den anden dag:

Stop looking back, you're not going that way anyway!

Det var hvad jeg ville dele med jer fra denne uge.


.


.

4 kommentarer:

ingejc sagde ...

Lækkert LO i fede farver og det saying er da bare så rigtigt

Gitte sagde ...

Rigtig fint layout.

@lfie sagde ...

Et dejligt lo - fed detalje med tush stregerne. Kender godt det med venskaberne - det er ikke altid man har overskuddet til at holde fast i venskaberne.

Anja sagde ...

Sikke en dejlig blod du har:) Glæder mig til at følge dig.