lørdag den 26. maj 2012

At have hænderne oppe

Først vil jeg lige dele med jer, at jeg simpelthen ikke har kunnet få hænderne ned igen den sidste uges tid - jeg har nemlig fået arbejde...sådan et rigtig arbejde, hvor man har sendt en ansøgning osv - er helt oppe at køre, for det er ved et firma, som i mine øjne er vildt imponerende og jeg glæder mig tosset til at begynde der. Ville bare lige nævne det, for er så glad :-)

På scrapfronten har jeg ikke fået scrappet siden sidste weekend. Hvor dag når jeg står op om morgenen, tænker jeg at i aften vil jeg scrappe, og hvor dag når det bliver aften er der et eller andet der spænder ben for mine planer, så har ikke været i krea-mode siden sidste lørdag - og derfor er de to lo's jeg viser her også allerede en uge gamle.

Det første lo er lavet bare fordi - jeg tog udgangspunkt i en skitse fra pagemaps og fik tryllet dette frem. De hvide pile er lavet med mit hjemmelavede stempel, hvor jeg bare har stemplet i gesso - det var faktisk lidt svært lige at finde ud af den rette mængde maling der skal på og i hvilket lag, for at det ikke gratter ud over det hele.




Det andet lo er lavet til Mia's udfordring på TSC - der er tale om at lifte så meget som muligt fra hendes lo, og jeg har arbejdet meget med opsætningen og forsøgt at finde nogle farver der rammers Mias lidt


De runde "prikker" på lo'et er noget bobleplast jeg har stemplet med.

Og nu hvor det er lørdag aften, vil jeg tillade mig at holde fri fra alle pligterne og hellige mig selv noget voksen-krea-tid i scraphulen.

Rigtig god pinse til jer alle

.


.

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

TILLYKKE med dit nye job! :) - og jeg kan godt forstå at du er glad og glæder dig til at starte.
Fede LO'er du har lavet - og godt du har tid til lidt krea hygge i aften :)

ingejc sagde ...

Rigtig hjertelig tillykke med jobbet - fede LO'er du har fået lavet

@lfie sagde ...

Hvor super dejligt for dig - stort tillykke.

Lækre loer - fedt med det hjemmelavede stempel - ser fedt ud med gesso.

God søndag.