tirsdag den 15. maj 2012

Lidt nyt pip fra mig

Okay , jeg er tilbage, dog nok ikke i samme omfang som før - har simpelthen ikke tid til at lave nyt krea hver dag og få smidt på bloggen også - men håber da på lidt kreatid hver uge, og at jeg så også får opdateret bloggen i samme omfang.

Denne weekend havde vi ikke de store planer...eller det vil sige, vi havde ikke nogle aftaler med venner, familie eller andet, og det betød kreatid til  mig om aftenen - nåede faktisk en del i forhold til hvad jeg forventede.

Det første lo er til månedens lo på TSC


Det næste lo er også til TSC - opgave C



Og det sidste er til TSC kort udfordring. Jeg har brugt grønt, en papirserviet og clearstamp både til teksten og figuren, og det hele lavet på et tag.


Faktisk har jeg også tegnet lidt zentangle og begyndt på en artjournal - men de er pt meget personlige for mig, og ikke noget jeg vil dele endnu - men hvem ved, måske jeg smider dem på en dag.

Den kommende weekend skal bruges i søde pigers selskab, og jeg glæder mig rigtig meget. og så skal jeg være kreativ, og måske i haven hvis vejret bliver til det.

Rigtig god uge og miniferie derude


.


.

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Håber du får den kreatid du har brug for - selvom det ikke kan blive hver dag. Hellere lidt end slet ingenting :)
SYnes det er nogen skønne ting du har fået lavet til udfordringerne på TSC - jeg håber at få lavet nogen af dem når jeg har ferie i næste uge :)

ingejc sagde ...

Lækre ting du har fået lavet til udfordringerne