onsdag den 30. maj 2012

Mig - her & nu...

..det er titlen på mit seneste LO.


Quiz'en er en som Marianne på TSC har kreeret, og jeg har så bare fyldt den med mine egne svar. Papiret bag billede, er en gevinst fra TSC, og jeg synes at de passede rigtig godt til netop dette lo, med alle deres fine mønstre i kontrat med kraft-kartonen.

På den private front, så går livet sin gang med sine op og nedture - men jeg har taget et helt bevidst valg, om at jeg vil forblive positiv, jeg vil se det gode i tingene og finde fordelene ved de omstændigheder vi befinder os i...lige nu glæder jeg mig bare til at fejre min skønne mand over de næste par uger, og jeg håber at han får nogle gode og hyggelige oplevelser.




.



.

3 kommentarer:

ingejc sagde ...

Rigtig lækkert LO du har lavet

Helle sagde ...

du er en skøn kvinde Marianne. knus..


og det var dog et mega lækkert lo du har lavet der. mums de farve og den opsætning. fedest. mååå bare liftes

Vranda sagde ...

Rigtig lækkert Lo og fede farver... Tillykke med manden