tirsdag den 26. juni 2012

3D flip over card

Ja så fik man da lige prøvet at lave sådan et...godt at sillen kunne skære basen ud for mig, for ellers tror jeg aldrig at jeg ville have kunnet lave kortet.


Det blev en anelse simpelt, måske fordi jeg egentlig tænkte på at det skulle være et herrekort, og det var altså hvad der poppede op denne gang.

Vi har lige afleveret yngste mand ved mine forældre....han har lidt ondt i mavsen, så må ikke komme i dagpleje, så istedet er han kommet på miniferie - tænker at det nok bliver temmelig mærkeligt at han pludselig ikke er her, og der bliver noget stille.....godt jeg så har en hobby jeg kan begrave mig i istedet :-)

Rigtig god tirsdags-aftens-sol derude ;-)


.




.

2 kommentarer:

ingejc sagde ...

Super flot flip kort du har lavet

Vranda sagde ...

God bedring til Felix, håber at det kun er forbigående. Et rigtig lækkert kort du har lavet, men kunne godt tænke mig at se det lidt mere foldet ud.