fredag den 15. juni 2012

Når dagene flyder sammen

To layouts er det blevet til, på hele 14 dage...tror jeg nok...for jeg begynder at have svært ved at huske hvornår jeg egentlig er i scraprummet, men tror at dette er fra d. 4-5 juni...ca! Synes vi har så travlt og så begynder dagene at flyde lidt sammen for mig.

Det første er Hexagon lo'et og så skulle jeg jo lige prøve mine nye tekst-stemplerne af - synes de er fede, og kan sagtens forrestille mig at de kommer i brug tit...ikke kun på lo's men også i min art journal!



Det næste lo er lavet ud fra månedens skitse ved TSC - synes i starten at skitsen var lidt svær, men da jeg endelig fik hul på den, gik det jo meget godt.


Siden har jeg modtaget en pakke fra Gitte i Hobbyboden med Echo Park papir, og et par stempler...og så er min første pakke fra Studio Calico landet......er faktisk overrasket over hvor hurtigt det gik. Pakken fra Gitte modtog jeg i sidste uge, og den fra SC i onsdags og i går kunne jeg ae lidt og begyndte på et nyt lo, men var for træt til at gøre det færdigt, satser dog på masser af kreatid her i weekenden :-)

På privat fronten er jeg netop stoppet ved en virksomhed, hvor jeg har lært utrolig meget, og blevet en del inspireret. Må indrømme at der er nogle tanker der er blevet sat i gang, og som jeg lige skal tumle med et par dage, men hvis nu der er nogle scrappere fra Randers der læser med, så må i lige sende en finger i vejret...

Er i andre også i kreahjørnet her i weekenden?



.


.

2 kommentarer:

ingejc sagde ...

Skønne LO'er du har fået lavet. God week-end.

Thanni sagde ...

Det er nogen rigtig dejlige drenge-LO'er du har lavet! - og godt at se du har brugt skitsen fra TSC...den driller nemlig også mig lidt, så nu har jeg da lidt inspiration til den ;)
Go' weekend :)